قوانین سایت

با توجه به اینکه تیم پردیس حافظان سلامت در نظر دارد بهترین عملکرد و بالاترین بازده را در کنار شما همراهان داشته باشد، قوانین و مقرراتی را هم برای خریداران و هم برای فروشندگان سایت در نظر گرفته‌ایم تا مشکلات احتمالی را به حداقل برسانیم. خواهشمندیم قبل از همکاری یا خرید از ما لیست قوانین و مقررات تیم ما را مطالعه نمایید و تا حد امکان به آن پایبند باشید. بدیهی است تیم ما در تمامی مراحل خرید و در زمان بروز مشکلات احتمالی همواره همراه شما خواهد بود اما خرید از سایت foriatimed.com به معنی پذیرفتن قوانین ذیل است.

قوانین عمومی:

  • خدمات و محتویات سایت فوریتی مد جهت استفاده غیرتجاری کاربران عرضه‌شده است، در صورت تمایل به استفاده تجاری از اطلاعات محصولات، خدمات و یا نظرات عرضه‌شده در سایت لطفاً با ما تماس بگیرید. استفاده از محتویات سایت فوریتی مد برای مصارف بدون انتفاع مادی و با ذکر منبع بلامانع است.
  • کاربران موظف هستند در شروع پروسه ثبت‌نام اطلاعات دقیق و کامل ارائه نمایند. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست و بروز اشتباه در این حوزه مسئولیت بر عهده خریداران می‌باشد.
  • پردیس حافظان سلامت به اطلاعات شخصی و خصوصی کاربرانی که از خدمات سایت استفاده می‌کنند احترام گذاشته و از آن اطلاعات به خوبی محافظت خواهد کرد. کلیه اطلاعات به صورت کاملاً محرمانه نگهداری شده و تنها جهت ارائه خدمات به خود مشتری قابل‌استفاده خواهند بود.
  • کلیه اصول و رویه‌های تیم پردیس حافظان سلامت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و متعاقباً کاربران نیز موظف به رعایت اصول و قوانین سایت می باشند و در صورت بروز هرگونه تغییرات در قوانین سایت اطلاع رسانی خواهد شد و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرفتن هرگونه تغییر است.

وضعیت زمانی ارسال کالا

ارسال کالا از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 می‌باشد و فوریتی مد خارج از این ساعات امکان ارسال کالا را ندارد.

سیاست رعایت حریم شخصی:

  • فوریتی مد به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
  • تیم پردیس حافظان سلامت متعهد میگردد در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا فنّاوری موردنیاز برای هرچه مطمئن تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. درواقع با استفاده از سایت فوریتی مد شما رضایت خود را از این سیاست ها نشان می‌دهید.

حق کپی‌رایت:

همه مطالب در دسترس از طریق هریک از خدمات فوریتی مد، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولیدشده توسط تیم فوریتی مد از اموال شرکت پردیس حافظان سلامت به حساب می آید و حق استفاده و نشر مطالب موجود و در دسترس در انحصار فوریتی مد است. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی برای فوریتی مد را محفوظ می دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته به‌استثنای تعطیلات عمومی کشور است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول هفته، در روزهای کاری و پس از تعطیلات پردازش خواهند شد. فوریتی مد به مشتریان خود در 7 روز هفته 24 ساعته امکان سفارش گذاری می دهد.
  • کلیه سفارش های ثبت شده در سایت فوریتی مد به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می گیرند. فوریتی مد همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با این وجود ، در صورتیکه موجودی محصولی در فوریتی مد به اتمام برسد حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای فوریتی مد محفوظ است یا مشتری می‌تواند به‌جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین نماید.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری برای سایت فوریتی مد محفوظ است. فوریتی مد در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می نماید و مشتری با ورود به سایت فوریتی مد می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی ندارد.
  • کاربران در هنگام ثبت سفارش ملزم هستند اطلاعات را به صورت کامل و درست وارد نمایند و بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربران قابل‌پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابر این درج آدرس ، ایمیل و شماره تلفن معتبر به‌منزله مورد تائید بودن و صحت آن‌هاست و در صورتیکه این موارد به طور صحیح ثبت نشده باشد فوریتی مد جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری اطلاعات تکمیلی بیشتری درخواست نماید. همچنین مشتریان میتوانند نام، آدرس، و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد نمایند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده ملزم به ارائه کارت شناسایی معتبر در هنگام تحویل کالا خواهد بود.